Wachten op de taxi

30 augustus 2017 - Buaran Indah, Indonesië

Zo de laatste avond van onze vakantie zit er bijna op. Vandaag nog naar een waterpark geweest in Jakarta. Het was nog heerlijk weer, het zwembad bij het hotel niet echt bijzonder dus op naar waterbom jakarta. In de goldcoast van Jakarta. Mooie omgeving. Prachtig waterpark met gave glijbanen. Aldus Klaas en de kids. Mijn bikini kan niet tegen glijbanen....

Straks de taxi naar het vliegveld. Nog ff naar Dubai en dan terug naar Nederland.

Indonesië wat was je mooi!

1. Pap en mam:
    30 augustus 2017
    Dus dat was even genieten. We zijn nu in Zuidwolde (Drenthe) Woody heeft allesinds al een beetje verkend. Mam (Oma)is nu met aan het wandelen. Het is hier nu 20 minuten voor 18.00 uur. Hier verder alles ok hoor. Gr opa oma pap en ma
  2. Ageet:
    30 augustus 2017
    wat een prachtige foto's hebben we gezien! En wat vond ik het leuk om jullie vakantie zo te volgen! Bedankt dat we vanaf ' de andere kant van de wereld' mee mochten kijken hoe bijzonder jullie vakantie was! En dat jullie vanaf morgen weer op Drentse bodem zijn, tja.. aan alle moois komt een eind. Welkom thuis! Gauw de verhalen maar eens horen! ( ben wel bliede daj der weer bint :-)