Laatste dagen lembongan

27 augustus 2017 - Nusa Lembongan (Mushroom Beach), Indonesië

Klaas en de meiden hebben gisteren gezwommen met manta's. Dat betekende vroeg op! Kwart over zes opstaan. Ontbijt en in de boot. Ze hebben met diverse manta's gezwommen. Ze vonden het een geweldige ervaring! Heel bijzonder. In een traditionele vissersboot gewoon met elkaar. Daarna nog enkele snorkel plekken aangedaan.

Vandaag hebben ze surflessen gehad. Ook dat was heel gaaf! Ze hebben morgen mega spierpijn zeggen ze nu al.

Nu weer happy hour at mola Mola (mooie strandbar).

Met mij gaat het vandaag iets beter. Denk dat ik er morgen weer helemaal ben.

1. Pap en mam:
    27 augustus 2017
    Dus dat een prachtig programma. En hoe ging het surfen. En zijn jullie vaak van de plank het water terecht gekomen. Fijn dat jullie dat allemaal gedaan hebben. Morgen maar naar sportschool om de spierpijn weg te werken. Groetjes van Pap en Mam, Opa en Oma
  2. Annie:
    27 augustus 2017
    Met Manta's zwemmen lijkt me heel bijzonder , en dan nog snorkelen met al die aparte vissen. En dan nog surflessen ja dat denk ik ook wel spierpijn vallen en opstaan dan gebruik je spieren die je normaal niet gebruikt. Happy hour hebben jullie gehad. Fijn dat het wat beter gaat Magriet . Nog veel plezier. Liefs Annie , Oma