Koh Phangan

29 juli 2019 - Tambon Ban Tai, Thailand

De vier dagen op het eerste resort in Koh Phangan zitten erop. We hadden een heerlijk resort. Sea Breeze. Toepasselijke naam, vanuit ons hotel voelden we de zeewind. We keken uit op de prachtige baai van Lela beach. We hebben lekker geluierd aan het strand, coctails gedronken met de voetjes in het zand en in de poolbar bij het zwembad. De verjaardag van Nick gevierd met taart en versieringen. Vanuit het hotel hadden ze zelfs de hotelkamer helemaal versierd. Heel erg leuk!

Vandaag hebben we de hele dag rondgetourd met een chauffeur. We hebben een waterval bezocht, wat best nog een eindje lopen was, en een aantal prachtige stranden bezocht.

Morgen naar de nieuwe locatie op Koh Phangan, een villa met eigen zwembadje, we zijn benieuwd!

1. Pap en mam:
    29 juli 2019
    Dag Nick. Gefeliciteerd met jou ? verjaardag. Zo te horen gaat goed daar..🍷🍺🍺nog veel plezier. Roelof en Roelie
  2. Herma:
    Ko Panghan...my favorite island....😍
  3. Annie:
    29 juli 2019
    Hoi Nick, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, wat bijzonder om je verjaardag in Thailand te vieren en dat je kamer versierd was. Veel plezier in Koh Phangan. Groetjes Annie