Tuk tuk tempel tour

19 juli 2019 - Siem Reap, Cambodja

Vanmorgen vroeg vertrokken met de tuk tuk voor een tempel tour. 4 tempels stonden er voor vandaag op het programma. We zijn begonnen bij de ankor wat. Jemig wat groot en indrukwekkend. Daarna de Bayon tempel. Met allemaal buddha gezichten. Heel gaaf om te zien. Daarna ff lunchen. Even bijkomen want wat is het heet. Het zweet gutst in straaltjes langs ons lichaam de hele dag. We drinken heel veel water. Na de lunch met fried rice en een colaatje voor de energie gaan we verder. Tempel Ta Keo. Er lopen apen in het rond met allemaal baby's. Als kers op de taart  naar de Ta  Prohm. De tempel waar de film tomb raider met angela jolie is opgenomen. Wat indrukwekkend. Een tempel die lijkt te zijn overgenomen door de natuur. Er groeien her en der mega bomen met wortels over en door de tempel.

Nu lekker chillen aan het zwembad. Even bijkomen want de hitte vreet energie.

Wil je alle fotos bekijken ga dan naar het mapje fotos.

Morgen gaan we naar phnom kulen, een waterval, rivierbeddingen met bijzondere inscripties en nog een paar tempels. We zijn benieuwd!

1. Annie:
    19 juli 2019
    Dag familie, dat zie ik helemaal voor me jullie in tuk tuk en da de koffers erbij . Prachtige foto's en jullie genieten echt. Heel veel plezier en groetjes va Annie
  2. Pap en mam:
    19 juli 2019
    Nïeuws uit Gieten. Sanne is gisteren gekomen tot zaterdagavond. Dan brengen we haar naar Geert. Marjolein gaat Geert zaterdag helpen met de dakgoten schilderen. Gisteravond was hier de optocht van de Oostermoer(tentoonstelling).Het is hier ook lekker weer met zon. 25 graden en verder alles ok. Dinsdagavondnog even door het dorp gefietst om de straatversiering te bekijken. Maar hoe is het daar bij jullie? Zo te horen wel goed. Trouwens hele leuke foto's hoor. Groetjes pap en mam opa en oma.en Sanne