Prambanan yogyakarta

15 augustus 2017 - Jogjakarta, Indonesië

Vanochtend weer vroeg vertrokken met de taxi naar prambanan. Ongeveer een half uurtje rijden.

Aangekomen bij de prambanan vergapen we ons weer aan een prachtig tempel complex. Meerdere tempels met wederom prachtig weer. Nog steeds is het niet te warm en ook niet heel klam. Da's wel fijn.

Vanavond had nadine een leuk restaurantje opgezocht tussen de rijstvelden. (hmmm.... klein stukje groen en toen keken we tegen een loods aan) maar wat hebben we daar lekker gegeten. Heerlijke rijsttafel gehad en van alles geproefd.

Daarna uiteraard nog even weer een kaartje gelegd bij ons hotel. Nu lekker slapen.

Ik zal nog even een paar foto's plaatsen van de prambanan.

Morgen reisdag, dan vliegen we naar Bali.

1. Ageet:
    15 augustus 2017
    Ha Klaas, Margriet, Manouk en Nadine,

Qua weer kan je in ieder geval beter daar zijn dan hier ;-)
    Wat een prachtige foto's! Schitterende tempels! Nog een pelgrim tegen gekomen die iedere eteage 7 maal rond loopt met de klok mee?
    Nu op naar Bali, we laten ons wederom verrassen door de verhalen en de foto's! Een goede vlucht gewenst!
  2. Annie:
    16 augustus 2017
    Lieve Klaas Magriet, Manouk en Nadine, wat een prachtige tempelen 7 etage's hoog wat hebben de mensen vroeger toch kunstwerken gemaakt. En lekker gegeten tussen de rijstvelden. Veel plezier in Ubud. Het was een prachtige dag ben op de fiets naar Borger geweest. Liefs Annie.