Nusa lembongan

22 augustus 2017 - Nusa Lembongan, Indonesië

Vanochtend werden we om negen uur opgehaald bij ons hotel in nusa dua. Op naar sanur. Vertrek punt van alle boten naar lembongan. Met de fast boat over de zee....Pfff best heftig. Mega golven en flink klotsen. Met klotsende oksels (ik spreek in elk geval voor mezelf) kwamen we na een half uur aan op lembongan. Je koffers werden op strand gezet....Op zoek naar onze hutjes. Naturale villas. Prachtig wat mooi. Hier heerst echt een eiland sfeer. Geweldig mooi strand. Genoten van een prachtig zonsondergang. Daarna weer naar ons hutje, even zwemmen in het zwembad en onder de douche. Een heerlijke warme douche in de buitenlucht. Ook de wc is buiten. Morgen volgen foto's!

Net heerlijk gegeten met een fantastisch uitzicht. Hier gaan we ons wel een weekje vermaken.

1. Annie:
    22 augustus 2017
    Lieve Familie, wat geweldig en spannend op de boot maar wat een natuur en wat mooi die hutjes zwembad en het strand zonsondergang het lijkt wel of jullie in een film zijn terecht gekomen zo mooi allemaal . Dat zie je ook in films die boten James Bond of zo. Heel veel plezier. Dikke kus Annie Oma☀️