Jakarta

12 augustus 2017

Manouk maakte ons wakker vanmorgen....hoe laat is het bij jullie? K** verslapen. Tot half 11 ontbijt en het was 5 over 10. Dus we hebben allemaal lekker geslapen!

Heerlijk ontbijt! Super! Daarna naar de old town. Heel veel koloniale invloeden. Historisch museum bekeken. Duurde entree... :) 0,33 eurocent. Manouk nog goedkoper ivm studenten pas. Leuk museum. We waren zelf echter de grootste attractie. Met elke Indonesiër op de foto.

Daarna uiteraard bitterballen en poffertjes in het Batavia café. Geheel in koloniale stijl.

Eind van de middag met de taxi terug naar het hotel en nog even heerlijk zwemmen. Straks nog even eten bij de foodhal.

1. Pap en mam:
    12 augustus 2017
    Het is in Zuidwolde 15. 55 uur.Dus jullie hebben lekker geslapen .
    En als we de prijzen zo horen is alles goedkoop. Maar niet te veel BITTERBALLEN eten . Veel plezier met het zwemmen. Opa,Oma.Pap en Mam
  2. Annie:
    12 augustus 2017
    Nog op tijd voor het ontbijt, wat een mooi stadhuis en dan die gekleurde fietsen . Het is niet te geloven zo goedkoop en lekker eten . En het arme gedeelte er staan hele mooie foto's op internet. Gr. Annie Oma
  3. Annie:
    12 augustus 2017
    Ondanks dat jullie je hebben verslapen toch nog een lekker ontbijt. Ik had het even opgezocht en een mooi stadhuis gekleurde fietsen en dan de armoede. Groetjes van Annie , Oma