Siem reap dag 4

21 juli 2019 - Siem Reap, Cambodja

Vandaag de big tempel tour. Zes prachtige tempels afgetikt. Zweten, zweten maar weer veel gezien. Nu ook wel klaar met de tempels. Buffels in het water gezien, aapjes langs de weg

Eind can de middag chill bij het zwembad. Elke avond als de schemer valt vliegen er honderden vleermuizen over ons hotel heen. Ze vliegen ergens uit waarschijnlijk en ergens naar toe. Ziet er prachtig uit. De eerste dag zagen we al vleerhonden in de bomen hangen in siem reap. Bijzonder

Straks lekker eten en nog ff naar de night market en pubstreet. Morgen vliegen we weer naar bangkok. De dag erna vliegen we naar suratani en door naar de eilanden.

1. Pap en mam:
    22 juli 2019
    Ja zo te zien prachtige omgeving met die misvormde bomen. En zijn dat de tempel op de foto's.
  2. Annie:
    Da Familie, heb het opgezocht phnom Kulen , prachtig de waterval om daar te zwemmen , wat een omgeving. Siem Reap, die prachtige Tempels dat kun ook niet verklaren dat moet je gezien hebben. De foto bij de boom prachtig . Heel veel plezier. Gr. Annie