Bangkok

15 juli 2019 - Bangkok, Thailand

25 jaar getrouwd vandaag. Onze stoelen bij het ontbijt waren versierd en we zijn verrast met kado's! Super leuk. Daarna de dag gestart op de hop on-hop off boot op de rivier. Het weer was goed, warm, zweten. We zijn begonnen bij de tempel wat arun. Wauw. Daarna lunch en Nadine, nick en margriet naar de gouden stad. We waren hier drie jaar geleden ook al dus klaas en manouk hielden dit voor gezien. Het blijft gewoon enorm indrukwekkend. Tegen half zes terug in het hotel, een duik in het zwembad en een heerlijke coctail. Ff bijkomen van de dag. In de avond heerlijk gegeten ergens aan de klongs in de stad. Geweldige omgeving. Daarna nog even een afzakkertje in de backpakkers straat Soi Rambuttri. Dat was heel erg gezellig. Leuke staat met allemaal streetfood (gebraden schorpioenen etc) en veel muziek en gezelligheid. Nu lekker slapen want morgen weer vroeg op. Fietstocht van van negen uur door Bangkok! Zin in.

1. Kim:
    15 juli 2019
    Van harte met jullie trouwdag! Veel plezier! Dikke kus van ons
  2. Roelina:
    15 juli 2019
    Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag. En wat een prachtige foto's.
  3. Annie:
    Va hart gefeliciteerd met jullie 25 Jarig Huwelijk. Wat leuk dat
  4. Annie:
    15 juli 2019
    Van Harte Gefeliciteerd met jullie 25 jarig Trouwdag. Wat leuk dat jullie stoelen versierd waren. Wat prachtige foto’s . Groetjes Annie. 🎉🎊
  5. Herma:
    15 juli 2019
    25 jaar!!!....GEFELICITEERD!!...mooie foto's en zo herkenbaar....fietsen in Bangkok is ècht fantastisch!!...
  6. G.hgransbergen:
    17 juli 2019
    Prachtige foto's een hele leuke reportage. Ook lekker local gegeten? Vast hebben jullie allemaal een zere achterste! Nu maar even een dagje rust!