Lily lane villas ubud

17 augustus 2017 - Ubud, Indonesië

Net wakker geworden in ons nieuwe optrekje voor de komende twee dagen. Een eigen villa met zwembad. Gewoon wauw!

Dit gaat wel lukken hier. Allemaal leuke eettentjes en heel veel spa's in de buurt. Naast ons kun je om 8 uur deelnemen aan een healthy yoga...

Later een verslag wat deze dag ons heeft gebracht nu eerst ontbijt wat ze zo brengen. Ben benieuwd.

1. Annie:
    17 augustus 2017
    Goedemorgen het is hier nu9 uur, wauw wat een prachtige Villa en een zwembad . Ik had het even opgezocht en dan de omgeving. lijkt me fantastisch Healthy yoga. Geniet ervan . Liefs Annie
  2. Ageet:
    Ziet er goed uit! Prachtige villa! Geniet weer van de nieuwe dingen die jullie vandaag gaan bekijken.
  3. Pap en mam:
    17 augustus 2017
    Zo te zien een prachtig onderkomen . En nu maar genieten.
    Wij wachten de foto'staat wel af.
    Het is daar ook allemaal groen als
    we naar de omgeving kijken. Nou hier regent al een paar uur. Maar tegen de avond weer zo'n. Nou en Woody begint weer ondeugend te worden die is weer beter hoor. Groetjes Mam,Pap, Oma en Opa.